//My Kawaii Blog :)
Welcome!



Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is nur azahani , just call me zani , hani & azahani. 14 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats. . Replace this nonsense intro (Y)


Diary About Links

Tagboard

❤ Allah ❤
❤ Family ❤
❤ Me ❤
❤ someone ❤




Big claps to them


Template made by : Ayano
Image support by : Cute Secrets
Big helper : Atiqah
Edit by : azahani

OLDEST?
my bufday


hello peeps~! xD
hye,gud afternoon..soe lama x update blogger.btw,selamat berpuasa kpd semua umat islam..oke,hry neyh nk story about my born day.hehew..yesterday my bufday,hehe.cukup 14 tahun dah.ngee~.oke,sila buka mata anda besar2.tenkiu~

masa 31.7 hry yg bermakna buad kitew.hehe.gambar tuhh time kitew na alekk umah.nak gy sambut bufday.wee~crush kitew org pertama yg wish bufday kitew..happy giler dye bila dye dpt taw yg dye org pertama yg wish :D  dye cp dye heppy sgt semalam.alhamdulillah~dapat jugak heppykn dye..semenjak dua menjak niy mmng nmpk sgt2 dye heppy semacam..dye dh berubah jauh ke arahh kebaikan.urgh~sukanya.me love you.k,btw.thnx kpd semua yg dh wish my bufday.i love you all

0 Sweet Pink!
"